Gwarancja i reklamacje

 

Gwarancja - rękojmia

Produkty przez nas oferowane posiadają gwarantowaną 1 lub 2-letnią rękojmię producentów – firm: MP-Play PHPU Piotrowicz i KOOL SYSTEM.

W przypadku wykrycia wady fizycznej w akcesoriach lub sprzęcie, skontaktuj się z nami bezpośrednio lub z producentem na jego stronach internetowych. Taki proces reklamacji pozwoli w najkrótszym czasie doprowadzić do wymiany towaru, lub doprowadzenia go do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu rękojmi - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerami telefonów

Tel: 502 097 030  PHPU Piotrowicz/MP-Play

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez gwaranta decyzji).

 

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę bądź wymianę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

 

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu na adresem e-mail: kontakt@mp-play.pl lub telefonicznie:

 

Tel: 502 097 030

 

powrót na stronę główna

 

 

 

NOWOŚĆ - GNIAZDO FOTEL

NOWOŚCI: gniazdo -karuzela

PRZYKŁADY ZASTOSOWAŃ

certyfikaty

liny i linaria

KATALOGI

zamówienia - SPRZEDAŻ

gwarancja

 

do góry

NASI PARTNERZY:

Baza wiedzy

PRODUKTY

Firma: LivingBetter Polska Paweł Sztark

kontakt

Akcesoria z tworzyw sztucznych

----------------------------------------------------

Plastikowe elementy linariów

----------------------------------------------------

Metalowe elementy linariów

----------------------------------------------------

Wyroby - półprodukty

----------------------------------------------------

Zaciskarka do lin zbrojonych

 

MP-Play

Marketing, produkcja, dystrybucja:

PHPU PIOTROWICZ®, COOL® SYSTEM

Grupa Livingbetter Polska

Ul. Potrzebna 12/3

02-448  Warszawa

Email : kontakt@mp-play.pl

Email : office@mp-play.pl

Tel: +48 502 097 030

Tel: +48 798 507 527

 

 

linki

O firmie

 

Wydarzenia

Targi