Grupa Livingbetter Polska:

 

MP-PLAY Sp. z o.o.

Ul. Dąbrowskiego 40

05 -230 Kobyłka

 

office@mp-play.pl

 

LivingBetter Polska MP-Play
Ul. Potrzebna 12/3
02-448 Warszawa
kontakt@mp-play.pl

© 2021 MP-PLAY sp. z o.o. 

W przypadku wykrycia wady fizycznej w akcesoriach lub sprzęcie, skontaktuj się z nami bezpośrednio lub z producentem na jego stronach internetowych. Taki proces reklamacji pozwoli w najkrótszym czasie doprowadzić do wymiany towaru, lub doprowadzenia go do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu rękojmi - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerami telefonów

Tel: 798 507 527 i 502 097 030  MP-Play

 

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

 

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez gwaranta decyzji).

 

2. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.

 

3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę bądź wymianę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

 

4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu na adresem e-mail: kontakt@mp-play.pl lub telefonicznie:

 

Tel: 798 507 527 502 097 030

 

Gwarancja i reklamacje

 

Gwarancja - rękojmia

Produkty przez nas oferowane posiadają minimum 2-letnią gwarancję. Inne (dłuższe) czasokresy ustalane są przy konkretnych produktach  lub indywidualnych projektach.

Formularz zgłoszenia usterki

PLAYGROUND EQUIPMENT MADE IN POLAND

Logo firmy MP-Play